Mattias Dahlgren - tävla om att sväva över molnen på The Cube 22/8!


Så här fint är det på The Cube
Mattias Dahlgren skapar nu menyn på The Cube. Min största matidol - förutom möjligen Tore - och många andras. Nu har du min läsare chansen att hänga med mig och de andra Årets kock-bloggarna på The Cube - Electrolux stiliga restaurang ovanpå Operans tak. Vi ska provsmaka Mattias meny!

Mattias är Sveriges stora stjärnkock som verkligen tar riktig matlagning på allvar. Mattias har verkligen inspirerat mig i min egen matlagning med säsongens råvaror och naturliga inläggningsmetoder. Hans mat talar så enkelt och ändå avancerat språk.

- Jag är nästan lite nervös - men förra gången då vi träffade Johan Jureskog och åt hans fantastiska tuppkammar och precebes var ju bara helt fantastiskt. Se bilden vilken utsikt vi hade. Så häng på.

Fram till och med den 21 oktober ligger kuben på Operans tak. Här är länken om du vill boka bord:
http://www.electrolux.se/cube/stockholm_en

Tävlar gör du genom att maila mig SÄSONGENS BÄSTA RÅVARA JUST NU - och namn, telefonnummer och mailadress. Det är nu på onsdag den 22 augusti kl 15.55 så skynda skynda!

Maila Husmor nu!

Kommentarer